Hyvinkään seurakunnan Voice of Wonders - kuoro

Voice of Wonders

Perjantaisin klo 18–20, Hyvinkään kirkko, Hämeenkatu 16

Voice of Wonders on nuorille aikuisille tarkoitettu pop-gospelkuoro, joka laulaa moniäänisesti kevyttä rytmimusiikkia. Konserttien ja muiden esiintymisten lisäksi kuoro saa koulutusta ja pitää vuosittain kuoroleirin. Harjoituksissa on rento ja iloinen tunnelma ja ryhmässä on hyvä yhteishenki. Ryhmää vetää Marjut Sipakko.

Uusia laulajia otetaan nyt mukaan syyskaudelle 2024. Ilmoittaudu Marjutille joko sähköpostilla marjut.sipakko@evl.fi tai soittaen/tekstarilla/whatsappilla 0400 294 302.

Tule kuuntelemaan Voice of Wondersia!

pe 27.9.2024 klo 19 Rukoushelmien lauluja-konsertti Hyvinkään kirkossa. Voice of Wonders ja Go!Vocals Riihimäeltä esittävät yhdessä Pekka Nymanin  ja Kaisa Raittilan koskettavia rukoushelmilauluja. Ohjelma 20 euroa.

Hyvinkään seurakunnan Voice of Wonders - kuoro