Avoimet työpaikat

Hautaustoimen ammattihenkilö

Hyvinkään seurakunta hakee hautaustoimeen ammattihenkilöä vakituiseen työsuhteeseen, jonka pääasiallinen työkohde on Rauhannummen hautausmaalla. Hyvinkäällä on neljä hautausmaata ja töitä tehdään tarvittaessa myös muilla hautausmailla. Lisäksi hautaustoimi osallistuu tarvittaessa seurakunnan muiden kiinteistöjen ulkoalueiden kunnossapitoon.

Työ on vaihtelevaa, monipuolista ja laaja-alaista. Työntekijällä on hyvät mahdollisuudet vaikuttaa omaan työhön ja suunnitella työtään itsenäisesti sekä yhteistyössä muiden työkavereiden ja esihenkilön kanssa. Työnantajana Hyvinkään seurakunta ja hautaustoimi on tavoitteellisesti kannustava, työntekijöitään arvostava ja kehitysmyönteinen sekä joustava. Tarjoamme henkilöstölle kattavan työterveyshuollon sekä liikunta-, kulttuuri- tai hierontaetuja.

Arvostamme hyviä työyhteisötaitoja, oma-aloitteista työotetta, vastuullisuutta ja joustavuutta. Työssämme tarvitsemme hyviä vuorovaikutustaitoja kohdatessamme surevia sekä hautausmailla käyviä omaisia.

Ammattihenkilön työ painottuu hautausmaiden konetöihin, kuten hautojen avaukset ja peitot, hautausmaiden yleishoitoon liittyvät työt sekä hautausmaiden talvikunnossapidon työt. Lisäksi tehtävään sisältyy erikseen sovittavia vuoroja krematoriotyössä sekä hautaustoimitusten suntiontehtäviä. Työkoneiden hyvä käyttötaito sekä oman auton käyttömahdollisuus ovat välttämättömiä. Tehtävässä tarvitaan tietotekniikan perushallintaa. Eduksi katsotaan koneiden huolto- ja korjaustaito.

Kelpoisuusvaatimuksena tehtävään on soveltuva ammatillinen perustutkinto tai vastaava ammatillinen osaaminen ja vähintään kolmen vuoden pituinen, ammattitehtävissä hankittu työkokemus. Hyvä suomenkielentaito on välttämätön. Tehtävä on sijoitettu vaativuusryhmään 403. Peruspalkka on 1.9.2024 yleiskorotuksen jälkeen 2 461,04 euroa, jonka lisäksi maksetaan työkokemukseen perustuvaa vuosisidonnaista palkanosaa enintään 322,50 euroa sekä mahdollista harkinnanvaraista suorituslisää.

Tehtävän hoito alkaa 1.10.2024 tai sopimuksen mukaan. Tehtävän täytössä sovelletaan 6 kuukauden koeaikaa. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.

Vapaamuotoiset suomenkieliset hakemukset, joissa on mukana CV, jätetään viimeistään 2.8.2024 klo 16.00 KirkkoRekry:n kautta www.kirkkorekry.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki aukeaa uuteen ikkunaan).

Tiedusteluihin vastaavat:

Työnjohtaja Aulikki Raunemo aulikki.raunemo@evl.fi  0400 545 160