Kesän Kirkonmäki-lehti on ilmestynyt

Voit lukea lehdestä mm. mitä kuuluu haudanhoitosopimukseen ja mitä haudalle saa istuttaa, Teatteri Betan kesänäytelmästä Sokea juomanlaskija, jonka esitykset alkavat 24.6. seurakuntakeskuksessa. Lehti tuo esiin nuorten näkemystä kertomalla Betskun eduskunnasta ja millaisia ideoita vaikuttajaryhmän jäsenillä on tulevaisuuden varalle. Lisäksi lehdestä löytyy kesäpelin askarteluohjeet! Katso myös kesän tapahtumakalenteri ja tule nauttimaan seurakunnan tarjoamista tilaisuuksista. Lukuiloa!

Lue digilehti tästä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lehti jaetaan Hyvinkäällä 22.5. osoitteisiin, joissa ei ole mainoskieltoa. Jos haluat tilata lehden osoitteellisena, ota yhteyttä seurakunnan viestintään, hyvinkaansrk.viestinta@evl.fi. Lehtiä on pieni määrä jaossa Hyvinkään kirjastossa, Hyvinkään kirkossa ja seurakuntakeskuksen aulassa.

2024-05-22 10:42:00.0