Sääksin avoimet yleisöillat alkavat 5.6.

Sääksin avoimet yleisöillat ovat keskiviikkoisin 5.6.-28.8. Sääksin leirikeskuksessaLinkki avautuu uudessa välilehdessä klo 17-21. Hartaus klo 20. Saunat ja kanttiini ovat auki klo 17-21.

Linja-auton ajoreitti Sääksiin keskiviikkoisin:
Kirjavatolppa klo 17 (Ortodoksisen kirkon pysäkki), Asemankatu, Aleksis Kiven katu, Vaiveronkatu, Jussilankatu, Riihimäenkatu, Urakansilta, Kauppalankatu, Munckinkatu, Alttarikivi klo 17.20, Kirkkotie, Ahdenkallionkatu, Hämeenkatu, Hyvinkään kirkolta (seurakuntakeskuksen pihalta) klo 17.25, Torikatu, Pavinmäenkatu, Tapainlinnankatu, Sillankorvankatu, Martin palvelutalon pysäkki, Eteläinen Kehäkatu, huoltoaseman pysäkki (kylmäasema), Jokelankatu, Uudenmaankatu, Hyvinkäänkylä ja Nopon kautta leirikeskukeen. Paluukuljetus klo 20.30. Edestakainen matka 5 € aikuisilta ja 2,50 € lapsilta.

Ajo-ohje Sääksiin: Ajetaan Hyvinkäältä Hankoon päin, käännytään Rajamäkeen ja sieltä oikealle Kiljavantietä noin 4 km, jonka jälkeen viitoitus oikealle leirikeskukseen.

Linja-autoreitti (pdf)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Huom!

Uiminen omalla (ja lasten osalta huoltajien) vastuulla. Lemmikkieläinten tuominen leirikeskuksen alueelle ei ole sallittua.

Fri May 17 11:48:00 EEST 2024