Sokea juomanlaskija - Teatteri Betan kesänäytelmä

to 4.7. klo 18.30 – to 4.7. klo 19.50
Kuvassa Janna Lehikoinen (Antoinette de la Buissiére), kuvaaja Hanna Tarkiainen

Seurakuntakeskus

Teatteri Betan näytelmässä sukelletaan Ranskan vallankumouksen pyörteisiin. Katso lisätiedot klikkaamalla tästä.

Vapaus, veljeys, tasa-arvo ja valistus kuohuttavat Pariisia ja pian koko maailmaa. Vanhat rakenteet murtuvat, uusi tulee ryminällä. Myös kirkon asema ja suhtautuminen uskontoon muuttuvat radikaalisti.

Vallankumouksen kuohuissa tasapainoilee pieni pariisilainen teatteri kunnes joutuu imaistuksi kaiken keskelle, suorastaan tapahtumien polttopisteeseen. Saako Raamatun kertomukseen Kaanan häistä pohjautuva näytelmä, Sokea juomanlaskija, koskaan ensi-iltaansa?

Sokea juomanlaskija on vauhdikas draama hetkistä, jolloin maailmaa ja käsitystämme siitä luodaan uudelleen.

Esityspaikkana on srk-keskuksen juhlasali, 2. krs. Hämeenkatu 16, Hyvinkää.

Esitys kestää n. 1 h 20 min. Esitys sopii nuorille ja aikuisille.

Liput 15 € netticket.fi -palvelusta. Jäljellä olevat paikat myydään ennen esitystä ovelta.

Esitykset kesällä:

ma 24.6.24 18:30
ti 25.6. 18:30
to 27.6. 18:30
su 30.6. 15
ma 1.7 18:30
ti 2.7 18:30
to 4.7. 18:30

Esitykset syksyllä:

su 1.9.24 15
ma 2.9. 18:30
ti 3.9. 18:30